“Ikasketa Kooperatiboa Johnson anaien ikuspegitik”
[EUS] Atzo, hilaren 6an, hasi genuen Nafarroako Ikastoletako 62 irakaslek “Ikasketa Kooperatiboa
Johnson anaien ikuspegitik” Ikastolen Elkarteak antolatuta ikastaroa Paz de Ziganda Ikastolan,
Amaia Montes eta Zigor Ibarzabalen gidaritzapean. Alderdi teorikoa jasotzeaz gain, parte
hartzaileen lan aktiboa genituen, era kooperatiboan lan eginez. Halaxe izango da datozen saioetan
ere.
Era berean, mintegietan jasotakoa garatzeko, lan pertsonala proposatuko zuten: planifikatu eta
gelan esperimentatu. Beraz, badugu zeregina hurrengo saiorako.
Atzokoarekin, lau saio izango ditugu apirila bitartean ikastaroaren helburuak lantzeko:
- Ikasketa kooperatiboaren oinarrizko osagaiak ezagutzea.
- Ikasketa kooperatiboaren taldekatze motak ezagutzea.
- Ikasketa kooperatibo motak ezagutzea, horietan oinarritutako planifikazioak diseinatzea eta gelan praktikan jartzea.
- Taldeko lana, kooperazioa, arrakastatsua izan dadin trebetasun sozialak lantzeko estrategiak jorratzea.
- Ikasketa kooperatiboaren ebaluazioa ezagutzea.
“Aprendizaje Cooperativo desde la perspectiva de los hermanos Johnson”
[CAS] Ayer, día 6, 62 profesores y profesoras de las Ikastolas de Nafarroa, comenzamos el curso de
formación “Aprendizaje Cooperativo desde la perspectiva de los hermanos Johnson” en la Ikastola
Paz de Ziganda. El curso está organizado por Ikastolen Elkartea. Amaia Montes eta Zigor
Ibarzabalen son los responsables de impartir y dirigir el curso. Además de recibir la parte teórica, los
y las participantes trabajamos activamente en diversos ejercicios. Así será también en las sesiones
siguientes.
Asimismo, para desarrollar lo recibido en las sesiones presenciales, propusieron un trabajo
personal: planificar y experimentar en el aula. Por tanto, ya tenemos quehacer para la siguiente
sesión.
Con la de ayer, tendremos cuatro sesiones para trabajar los objetivos del curso:
- Conocer los componentes fundamentales del aprendizaje cooperativo.
- Conocer los tipos de agrupaciones del aprendizaje cooperativo.
- Conocer los tipos de aprendizaje cooperativo, diseñar planificaciones basadas en esos tipos y ponerlos en práctica en el aula.
- Tratar las estrategias para trabajar las capacidades sociales para que el trabajo en grupos, la cooperación, sea exitosa.
- Conocer la evaluación del aprendizaje cooperativo.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina